Subscribe:

Labels

2014. június 23., hétfő

A tolvaj



Száz-szó-szép "kihívás"

A 70. téma maga a kép.

Derek&Stiles





-         Na, hadd csináljam én!
-         Te tehetted fel a puskát.
-         Most miért vagy ilyen szörnyű?
-         Nem vagyok szörnyű – mondta Derek, majd elvigyorodott. – Farkas vagyok.
-         Pontosan tudom. – Stiles összefonta a karját a mellkasán. – Na, akkor feltehetem én?
-         Nem. – Derek felemelte a telefonját, majd fényképezett. Stiles a válla fölött állva kukucskált. Az idősebb férfi sóhajtott. – Oké, mi legyen a címe?
-         Minek?
-         A képnek! Mondj egy címet. – Ujjai a gombok fölött várakoztak.
-         Legyen ez: A tolvaj.
-         Miért ez? – pötyögte be Derek a szavakat.
-         Mert elraboltad a szívem.


Instagram. @pohl* új képet töltött fel.


*pohl~Power of human love

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése