Subscribe:

Labels

2019. január 13., vasárnap

Mit akarsz? 2/2


A történet második fele, mindenkinek kellemes olvasást! :)



Jeremy egy szál törülközőben robbant ki a fürdőből, mikor megszólalt a csengő, de elkésett; az ajtó már nyitva állt, Jude pedig épp farkasszemet nézett egy ismeretlen fickóval, aki szintén csak egy lenge bokszert viselt. Jude előbb végignézett rajta, aztán pillantása a kővé dermedt Jeremyre vándorolt. Ki sem kellett mondania, Jeremy pontosan tudta, mit akart kérdezni tőle.

-          Így könnyebb lesz szakítanod velem, hogy visszamehess Zeróhoz. – Jude megbántott és megalázott tekintetét valószínűleg soha az életben nem fogja elfelejteni.
-          Igazán köszönöm, hogy ilyen segítőkész voltál, Jeremy. – A férfit kirázta a hideg.
-          Te ki vagy? – szólalt meg most hirtelen az idegen, mire Jeremy legszívesebben kitekerte volna a nyakát.
-          Én? – kérdezett vissza Jude, szája sarkában halvány, gúnyos mosollyal. – Én már itt sem vagyok.

Jeremy szerelmes volt Jude-ba. Tényleg. Vagy csak ezzel áltatta magát? Ezzel mentegette a tettét, amikor két nappal azután, hogy Zero felbukkant, ő már valaki mást cipelt az ágyába? Jude kitartóan hívta minden egyes nap, ő pedig kitért a találkozók elől. Miért? Mert tudta, hogy Zero úgyis visszacsábítja magához Jude-ot? Mert ő maga fel sem érhetett a kosárpálya királyához? Miért nem bízott meg Jude-ban? Talán azért, mert… a szíve legmélyén nem is volt szerelmes a férfiba? Csak egy jó kis skalp volt neki, de amikor küzdenie kellett volna, azonnal meghátrált? Nos, ez valószínűleg már sosem fog kiderülni.


-          Mekkora egy barom vagyok! – sziszegte Jude a kormánynak, aztán minden erejét összeszedve kitolatott a parkolóból. Nem nézett vissza arra az épületre, ahol olyan sok időt töltött, és ahol nem kellett attól tartania, hogy Zero felbukkan a gondolatai között.

Miért viselkedtek vele így a férfiak? Vagy csak mindig a rossz ember közeledését fogadta el? Úgy tűnt, Jeremy érzései valódiak és komolyak, de talán csak azt látta, amit látni akart. Ő maga nagyon kedvelte a férfit, de el kellett ismernie, hogy soha nem dobogtatta meg úgy a szívét, mint Zero. Ha a férfi nem tért volna vissza hirtelen, akkor is így állt volna a helyzet… vajon Jeremy akkor is megcsalta volna? Persze akkor nem takarózhatott volna Zeróval… Jude megrázta a fejét, és még épp idejében állt meg a piros lámpánál. Enyhén meglepődött, mikor oldalra fordulva Zerót pillantotta meg, amint kilépett egy élelmiszerboltból. A barna papírzacskót fél karjában tartotta, a másikkal éppen a füléhez emelte a mobilját. És abban a pillanatban zenélni kezdett Jude készüléke a táskájában. Jude megkocogtatta az ablakot, mire Zero tekintete rávillant. Szavak nélkül is megértették egymást, így alig három másodperc múlva a férfi behuppant az anyósülésre, a lámpa zöldre váltott, Jude pedig indított.

-          Hol laksz?
-          Ugyanott.
-          Megtartották neked?
-          Aha. A főbérlőm imád engem.
-          Emlékszem – somolygott Jude, ahogy irányt változtatott. – Megvan még az a szomszédod, akinek a kutyája folyton meg akarta dugni a lábad?
-          De még mennyire – kacagott Zero. – Emlékezetes volt az első találkozásunk. Megengedtem neki, hogy addig rugózzon rajtam, amíg ki nem dől.
-          Élvezted, mi?
-          Az nem kifejezés. – Nevettek. – Őszintén mondom, eddig az a kutya örült nekem a legjobban. – Jude megköszörülte a torkát, ujjai erősebben szorították a kormányt. – És veled mi a helyzet? Mi a hétvégi terv? – Ugyan Jude egyáltalán nem akart válaszolni, mégis azon vette észre magát, hogy kinyitotta a száját.
-          Leiszom magam. Valószínűleg. Persze még bármi lehet. – Próbált nem tudomást venni arról, hogy Zero az arcát bámulta.
-          Mi történt?
-          Hosszú hetem volt.
-          Ez régebben sem okozott neked gondot, így lefogadom, hogy most sem. – Jude összepréselte a száját; utálta, hogy a másik ennyire jól ismerte. – Szóval? Megtalált valami firkász? Hívogatnak, hogy tedd ki a szűröm?
-          Nem! Istenem, miért hiszed azt, hogy az életem még mindig körülötted forog? – Becsületére legyen mondta, Zero nem hagyta kizökkenteni magát.
-          Bárcsak ezt hinném, de ez inkább amolyan vágyálom. – Zero sóhajtott, majd benyúlt a lábai közé helyezett zacskóba, és kivett belőle egy jégkrémet. Egy olyan jégkrémet, amit ő maga akkor sem evett volna meg, ha letuszkolják a torkán, amit viszont Jude imádott.
-          Mi ez?
-          Jégkrém.
-          Azt látom. De miért adod nekem?
-          Mert én utálom. – Jude ösztönösen nyúlt az édesség után, és oda sem figyelt arra, hogy Zero egy pillanatra ledermedt, ahogy összeértek az ujjaik.
-          Kösz. – Rutinosan csomagolta ki, majd tette a szájába a hűsítő finomságot. Még a szemét is lehunyta volna, ha éppen nem vezet. – Most nagy szükségem volt erre.
-          Miért nem mondod el, mi történt?
-          Mert semmi közöd hozzá. – Zero ezen sem sértődött meg.
-          Azt hittem, lehetünk újra barátok. – Jude felnevetett. – Mi az?
-          Mi sosem voltunk barátok, Zero. A menedzsered voltam, talán a haverod is, de a barátod… még akkor sem voltunk barátok, amikor rendszeresen dugtunk. – Az utolsó szó Jude szájából valamiért vulgárisan hatott, és megsebezte Zero szívét, ami amúgy sem volt épp a toppon.

Jude végül leparkolt az út mentén, néhány lépésre Zero lakásától. Elégedetten nyelte le a jégkrém utolsó darabjait, majd lenyalogatta az ujját. Akkor kapott észbe, mikor torokköszörülést hallott maga mellől.
-          Kösz a fuvart.
-          Kösz a jégkrémet. – Aztán folytatta: - Hogyhogy nem tartottál a srácokkal? Úgy hallottam, ma ünneplik Jonathan szülinapját.
-          Aha, hát, biztos nagyon sajnálják, hogy nem vagyok ott. – Jude ránézett.
-          Meg sem hívtak? De én azt hittem…
-          Mit? – csattant fel Zero, s már majdnem olyan indulatosan nézett rá, mint annak idején. – Hogy azonnal puszipajtások lettünk? Hogy rögtön megbocsátották, hogy dobtam őket a semmiért?
-          Nem a semmiért – mutatott rá Jude. – New York is bolondult érted. – Zero erőltetetten felnevetett. – Még mindig nem akarod elmesélni, mi történt ott veled? – Zero odapillantott rá, szája sarka felfelé kunkorodott.
-          Elmondom, ha te is elmondod, mitől készültél ki ennyire ma este. – Néhány szívdobbanásnyi ideig farkasszemet néztek, aztán, mivel ennél jobb ajánlatban nem reménykedhetett, Jude bólintott.

Hátradőlt az ülésen, majd lehunyta a szemét, hogy ne kelljen látnia a Zero arcán átfutó érzelmeket.
-          Ma elmentem a… pasim lakására. Egy bokszeralsós fickó nyitott ajtót. Ebből elég gyorsan leszűrtem a helyzetet, de azért volt szíves megmagyarázni, hogy inkább megcsalt ő előbb.

Az elkövetkező csend olyan súlyos és mély volt, hogy Jude csaknem fulladozni kezdett tőle. Kinyitotta a szemét, és egészen megdöbbentette a Zero testéből áradó agresszió. Combján nyugvó bal keze ökölbe szorult, kidagadtak rajta az erek, állkapcsa megfeszült.
-          Én most… - szűrte a fogai között -… kiszállok. – Mereven mozogva felmarkolta a holmiját, majd kinyitotta az ajtót.

Mikor pár lépés távolságból visszanézett rá, Jude tüdejében bennrekedt a levegő. De csak azért sem hagyta lenyűgözni magát. Helyette biccentett, és hazahajtott a lakásába.


Hétfő reggel úgy jelent meg a munkahelyén, mintha mi sem történt volna. Ami, ha úgy vesszük, igaz. A Jeremyvel történtek helyett azon töprengett, mit tehetne annak érdekében, hogy Zero pokoli napjait kicsit megkönnyítse. Arról szó sem lehetett, hogy szemtől szemben beszéljen erről a csapattal… de talán akad valaki, aki meghallgatná.
-          Julius?
-          Jude? Hé, helló! Hoppá, bocs – nevetett fel, majd gyorsan felkapta az alsóját.
-          Visszajöhetek, ha…
-          Nem, nem, gyere csak. Még mindig én vagyok az utolsó, aki elkészül. – Ahogy az ingét gombolta, felpillantott az ajtó mellett toporgó menedzserre. – Zerót keresed?
-          Hozzád jöttem. – Julius elpirulni látszott. – Szeretnék kérni egy szívességet.
-          Mit tehetek érted? – A srác látta, hogy Jude végigsimít fáradt arcán.
-          Neked szavad van a csapatban, a többiek hallgatnak rád, nem igaz?
-          Na, ja, amikor épp kedvük van.
-          Nem – mondta Jude komolyan és őszintén. – Nem te vagy ugyan a kapitány, de nem veszik félvállról, amit mondasz. – Amikor a férfi az ajkába harapott, Julius hirtelen megértette.
-          Azt akarod, hogy fogadjuk vissza Zerót.
-          Tisztában vagyok vele, hogy nehéz…
-          Hát az jó – morogta Julius. – Az jó, ha tudod. Rengeteg erőfeszítés kellett ahhoz, hogy nélküle is bírjuk az iramot, de a sok megpróbáltatás csak erősebbé és kitartóbbá tett minket. Már-már elértük azt a szintet, ahol vele voltunk…
-          Jók vagytok, Julius – mondta Jude -, de ha továbbra is inkább duzzogtok ahelyett, hogy túllépnétek a sérelmeteken, sosem fogtok nagy sikereket elérni.
-          Te már meg is bocsátottál neki? – kérdezte a srác. – Téged is elhagyott, nem csak minket.
-          Igen – mosolyodott el Jude. – De veletek ellentétben… az én bocsánatomra nincs szüksége.


A következő hetekben Jude a munkába temetkezett. Számos papírmunkát elvégzett, számos interjút levezényelt, és szerzett néhány új ügyfelet is. Sokkal jobban teljesített, mint korábban bármikor, mégis azon kapta magát, hogy behívatták az igazgatóiba.
-          Mit művelsz, Jude?
-          Mire gondolsz? – Lionel megpróbált szigorúnak tűnni.
-          Kicsinálod magad, ha így folytatod.
-          Csak dolgozom.
-          Egy frászt! Éjjel-nappal itt vagy, még aludni is csak ritkán jársz haza. Mikor kapcsolódtál ki legutóbb?
-          Nincs rá szükségem – fordult el a férfi.
-          Hallottam, mit tett Jeremy…
-          Igazán? Mégis kitől?
-          Nem mindegy? Neked kellett volna elmondanod. – Lionel sóhajtott. – De ha jól sejtem, neki van a legkevesebb köze a mostani állapotodhoz. – A nő letelepedett a férfi melletti fotelba. – Mi a gond? Ahogy látom, Zero egyre jobban beilleszkedik, a többiek kezdik újra maguk közé engedni. Titeket is láttalak nevetgélni a múltkor. – Megragadta Jude állát, és maga felé fordította. – Még mindig szereted, igaz?
-          Sokkal nehezebb kiszeretni valakiből, mint beleszeretni – sóhajtott fel a férfi. – Semmit sem tett azért, hogy így érezzek. De a múltat nem tudom kitörölni. Talán majd egyszer…
Összerezzentek, mikor kopogtak, majd rögtön utána Andy, Lionel asszisztense dugta be a fejét.
-          Sajnálom, hogy zavarok, de ezt mindenképpen látniuk kell.


-          Veled meg mi történt?
-          Legurultam a lépcsőn.
-          Tényleg? Közölhetted volna azzal a lépcsővel, hogy legyen kíméletesebb, mert pénteken meccsed van. – Lionel csípőre tett kézzel állt az öltözőben, és Jude őszintén csodálta benne, hogy nem feszélyezi a félmeztelen játékosok látványa.
-          Legközelebb óvatosabb leszek, anyuci – ígérte Zero, majd a nőre kacsintott.

Ahogy beindult a beszélgetés és a viccelődés, Jude még egy utolsó pillantást vetett a férfira, majd otthagyta őket.

Az edzés végén Zero a legelsők között hagyta el a központot, de ha arra játszott, hogy Jude-ot ezzel lerázhatja, akkor nagyot tévedett. A menedzser annak a kocsinak támaszkodva ácsorgott, amit annak idején Zero vett neki. A férfi beharapta az ajkát, ahogy lekocogott a lépcsőn.
-          Te még itt vagy?
-          Rád vártam. – Zero próbálta elleplezni, hogy ezekre a szavakra hevesen megdobbant a szíve.
-          Igen? És mit akarsz? – Ez kicsit erősre sikeredett, de Jude nem vette magára.
-          Volt egy egyességünk – emlékeztette a férfi. – Elmondtam, mi történt velem, így neked is meg kell tenned ugyanezt. – Azzal beszállt a volán mögé, esélyt sem hagyva a másiknak a tiltakozásra. Zero természetesen imádta, amikor Jude parancsolgatott neki, így hát nem kellett nagyon megerőltetnie magát, hogy beszálljon mellé.

Körülbelül tíz percet autóztak csendben, majd sétálni indultak a tó mellett. Jude megszabadult az öltönyétől, a kezét zsebre vágta, és összességében teljesen nyálcsorgatóan nézett ki. Zero talán még sosem volt belé annyira szerelmes, mint akkor, pedig a férfi semmi egyebet nem tett, csak ott sétált mellette, kézzelfoghatóan, szilárdan.

-          New York nem volt egy leányálom – kezdte mondani. – Azt hittem, az én múltammal már senkinek sem kell bizonygatnom semmit. Tévedtem, és ezt elég hamar a tudomásomra hozták. – Zero beszívta az alsó ajkát. Tudta, hogy amit most mondani fog, azzal összetör valamit Jude-ban. – Aztán megtudták, hogy egy férfiba vagyok szerelmes, és elkaptak az öltözőben. Jól helyben akartak hagyni, de nem tudhatták, hogy még ilyen távolságból is inkább téged védelek, mint őket. Ketten kórházba kerültek, engem pedig a főnökség súlyosan megfenyegetett. Azt senki sem kérdezte, miért mentem nekik. – Felsóhajtott. – Érdekes módon amint lejárt a szerződésem, az eset is kitudódott. A Devils nem csak azért ajánlott olyan kevés pénzt, mert máshová nem mehettem… hanem mert tudták, hogy ez az egyetlen hely, ahová jönni akartam.

A következő néhány percben a két férfi nem mert egymásra nézni. Jude szemét szúrták a könnyek, a szívét pedig a tudat, hogy Zero lehet bármilyen jó, ha ők ketten újra együtt lesznek, a világot nem a teljesítménye fogja érdekelni…
-          Miért verted meg Jeremyt? – kérdezte végül.
-          Senki sem okozhat neked fájdalmat büntetlenül. Még én sem.
-          Mégis mit akarsz ezzel? – pördült felé Jude. Zero úgy nézett rá, mint azon az estén, amikor közölte, hogy nem tart vele, bár a szíve közben megszakadt. – Hát nem tanultál semmit? Nem kaptál még eleget emiatt… miattam?
-          Azt hiszed, engem egy fikarcnyit is érdekel, mit szólnak mások? – érdeklődött Zero. – Korábban is leszartam, most meg aztán pláne! Te voltál az, aki megtanított rá, hogy még nekem is jár egy kis boldogság.
-          De ilyen áron? – kérdezte Jude csendesen.
-          Újra itt vagyok, nem? – tárta szét a karját a férfi. – A karrierem láthatatlan magasságokba szárnyalhatott volna, de nem tudtam élvezni a sikert. Már nem azért csinálom ezt az egészet, hogy mindenki fölé emelkedjek. Azért csinálom, mert élvezem, és mert jó vagyok benne. – Zero tekintete ellágyult, ahogy folytatta: - Amit akarok… amit igazán akarok, az már régóta te vagy, Jude.

Utólag visszagondolta sosem tudták megmondani, ki hajolt oda a másikhoz, de nem is az volt a lényeg. A lényeg az egymásba olvadó két száj volt. A lényeg Jude keze volt, ami közrefogta a másik szeretett arcát. A lényeg annak a két testnek az összesimulása volt, amik két évet vártak erre a pillanatra. Aztán már a hátsó ülésen feküdtek, majd Zero megjegyezte két harapás között, hogy…
-          Kell egy nagyobb kocsi. – Jude nevetése zene volt füleinek.
-          Ilyen sokszor tervezel szexelni a hátsó ülésen?
-          Talán. És az sem árt, ha elfér egy gyerekülés. – Ezután Jude olyan hevesen rántotta magához, hogy összekoccantak a fogaik.

Mivel felnőtt, értelmes és felelősségteljes emberek voltak, hamar belátták, hogy a hely egyáltalán nem alkalmas… behatóbb dolgokra, így csak csókolóztak, haraptak és kézimunkáztak. Pont mint a kamaszok.

Később, már Jude lakásának és ágyának kényelmében Zero elfeküdt az ismerős párnákon. Egyik kezét a feje alá tette, a másikkal közben önmagán dolgozott a takaró alatt. Mikor Jude kisétált a fürdőből, egymásra villant a tekintetük. Zero hívogatóan kitárta a karjait, a másik pedig odamászott hozzá, és megcsókolta.
-          Biztos vagy benne? – suttogta Jude az ajkaira.

Zero végigsimított kedvese feszes combján, a mellkasán, gyönyörű arcán, végül átkulcsolta a tarkóját.

-          Igen – válaszolta Zero. – Ez az, amit akarok. Mi vagyunk, akit akarok.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése