Subscribe:

Labels

2013. szeptember 30., hétfő

The Last Hero


Merlin kalandjai; enyhe angst
Nos, ezt sem mostanában írtam, de az alapötlet még mindig tetszik. A vége viszont nem. Nagyon nem.
A dal innen: The Last Hero


Merlin lovat csutakolt. Merlin padlót súrolt. Merlin gyógyszert kézbesített a betegeknek. Merlin nézte, ahogy a herceg elfogyasztja a vacsoráját. Merlin ágyba zuhant. Merlin nem azon a helyen ébredt fel, ahol szokott. Nem tartotta valószínűnek, hogy egy gerendához láncolva nyomta volna el az álom.

-         Jó reggelt – köszönt Morgana. – Hogy érzed magad?
-         Mint akit elraboltak.
-         Nem kell ilyen tragikusan felfogni a dolgokat. – A nő sétálni kezdett, de tekintetét egy pillanatra sem fordította el a fiúról. – Tudtál arról, hogy Gwen a foglyom volt?
-         Nem – felelte Merlin őszintén.
-         Igaz, hiszen te csak egy szolga vagy, nem várhatod el, hogy a herceged mindenbe beavasson. Ámbár… - Morgana erősen megszorította a fiú állát -… ez nem igaz, ugye?
-         Mit… akarsz? – lihegte Merlin.
-         Téged akartalak, és Arthur örömmel át is adott nekem Gwenért cserébe. – A fiú nem hitt a fülének.

-         Nem, ő… biztosan nem tenne ilyet…
-         Bár úgy lenne – csóválta a fejét a nő. – Ideje rájönnöd, hogy Arthur Pendragon nem az a hős, akinek képzelted. Soha nem ismerte el a fontosságod, pedig, ha tudná…! – Kicsit lágyabban tekintett a fogolyra. – Merlin, más néven Emrys, minden idők legnagyobb varázslója.
-         Ki… mondta ezt? – A fiú még mindig a herceg árulásán töprengett, bár úgy tűnt, Morgana kivételesen igazat mond.
-         Rájöttem – felelte a nő. – Mert én, Arthurral ellentétben, figyeltem rád. Tudom, milyen kitaszítottnak lenni, Merlin.
-         Én nem…
-         Tudom, hogy szereted – nézett a szemébe a nő. – Szereted, de ő ezt sosem fogja viszonozni. Talán azt hitted, meg kell védened tőlem, de engem nem érdekel Arthur Pendragon. – Morgana egy intésére a láncok lehulltak Merlinről. – Gyere velem, és teremtsünk egy új világot. – A fiú teljesen összetörtnek tűnt. – Te döntesz. Vagy leszel az utolsó hős szolgája halálodig, vagy… te leszel az első és leghatalmasabb mágus. Melyikkel érsz többet?

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése