Subscribe:

Labels

2015. szeptember 24., csütörtök

Nincs még elegetek belőlem?


Üdvözlet mindenkinek! Most már rendszeresíteni fogok havonta egy bejegyzést, nehogy azt higgyétek, odaátra költöztem. De megpróbálok gyakrabban jönni.

Változások történtek. Bizony ám.



Nem tudom, hányan emlékeznek a 2015-ös bakancslistámra, de örömmel jelenthetem, hogy új tétel lesz rajta kipipálva október elsejétől.

munka (pipa)




komolyan, engem ezeknek a használata éltet

Szóval igen, egy helybeli cég megtisztelt azzal, hogy alkalmazott, illetve alkalmazni fog jövőhéttől, így ismét kenyérkereső ember leszek. Már alig várom.
A jogsiért persze nem indultam el, mert hát minek is az, ugye. Szerintem az idén már nem lesz meg, de kit érdekel, ha egyszer rendszeresen kapok majd megint fizetést?
Ja, és ismét szingli vagyok. Nem mintha fontos információ lenne, mert tudni lehetett, hogy nem maradunk együtt örökké. Így inkább véget vetettem neki, nehogy komolyabbra forduljon a dolog.

Aztán mi is történt még mostanában... semmi. :) Olvasok, mint állat, írni persze nem sokat írok. Talán említettem már az anonim-meme oldalt, ott szoktam garázdálkodni, bár mostanában ott sem sokat. Könyörgöm, mentsétek meg a becsületem, és kérjetek valami apróságot! A legjobb lenne az általam ismert párosokkal, ha lesztek olyan kedvesek.

Egyébként ez a Tűz és jég dala valami hihetetlen. Már a könyv, nem a sorozat. Most olvastam el a Varjak lakomáját, és fel vagyok háborodva. Martin egy szadista, gonosz ember, amiért megszerettet velem egy karaktert, aztán elragadja. :( A sárkányok táncával várok 2016-ig, azt most biztos nem bírnám ki. Olvasta valaki?


drágáim


A másik komolyabb sorozat, amit nyüvök, A végzet ereklyéi, és természetesen kik a kedvenceim? Na kik?? Áh, úgysem találnátok ki soha.

menjetek a...

Oké, természetesen Magnus és Alec. Hogy ezek mennyire aranyosak! Komolyan, az egész sorozatot ők mentik meg, bár még csak az Üvegvárost végeztem ki. Meg a Bane krónikákat, és komolyan... Clare-t nem tartom akkora nagy írónak, de megbocsátok neki mindent, amiért nekünk adta a boszorkánymestert. Tényleg.
Szóval... lehet kérni történetet. De ezt csak nagyon halkan mondom, mert kissé bizonytalan vagyok velük kapcsolatban, nem biztos, hogy el tudom kapni őket, meg momentán ötletem sincs. Ha valakinek viszont lenne, ne habozzon megírni nekem. :)

És akkor... szerintem most ennyi voltam. Nagyon örülnék valamilyen visszajelzésnek részetekről, mert egyedül érzem magam nélkületek. 
Sok kitartást szeptemberhez, már ami még hátravan belőle! :)

6 megjegyzés :

Mese írta...

Szia! Gratulálok az új munkádhoz! :) Pont az eszembe jutottál, mert Londonban vagyok, és tegnap reggel a One Directon új számára ébredtem. Remélem találok valami kis cuki dolgot a fiúkkal, amit elküldhetek neked. Nagyon örülnék neki ha olvashatnék tőled. Részemről bármelyik fandom jó, de legjobban egy ZaynxNiall történetnek örülnék, és mivel a hónap témája a suli így lehetne sulis
történet vagy egy olyan ahol mondjuk már harmincas éveikben járnak és nem popsztárok. De bármit is írsz örömmel olvasom. Szép napot neked!

Valerin írta...

Szia, Te drága! Annyira örülök neked, komolyan. :):) Köszönöm szépen, én pedig Neked gratulálok Londonhoz. Csak kirándulsz, vagy maradsz huzamosabb ideig? A csapat melyik új dalára, a Drag me down-ra? Mert ez valami hihetetlen, és örülök, hogy tetszik neked! Meg nem csak a dalok, hanem a csapat is. :)
Egy sulis történetbe szerintem bele tudnék helyezkedni, és azt hiszem, a srácok karakterét is jól hozom. :) Most már csak annyi kérdésem lenne, hogy ide szeretnéd, ha kitenném majd, vagy az anonimos oldalra, bár ott kérned kell? Egyébként mindkét téma remek, külön-külön el is viszem őket, köszönöm!
Örülök, hogy írtál nekem, és akkor remélhetőleg hamarosan érkezem! :):)

Mese írta...

Szia!
Egzelore csak latogatoban vagyok. De remem hogy sikerul kikoltoznom ide. :) Igen a Drag me down-raa gondoltam szeretem azt a dalt nagyon. Nagyon boldog lennek ha megirnad barmelyik tortenetet. Reszemrol a blogos publikalasnak orulnek nagyon itt konnyebb vissza keresni. Alig varom hogy olvassak toled. Remelem talalok neked itt valami szepet majd. :)

Valerin írta...

Szió! Hát akkor nagyon drukkolok neked, remélem minden összejön, amit elterveztél! :) Azért kérdeztem rá, mert ugye azóta kijött még egy daluk, ami nekem annyira nem tetszik, a DMD viszont szerintem fantasztikus, örülök, hogy te is így gondolod. :)
Oké, akkor szerintem a holnapi nap folyamán hozom. Megírtam, még beképelem, kicsit csiszolok rajta, és felteszem, remélem tetszeni fog. :)
Azt pedig, hogy költesz rám, gyorsan felejtsd el, mert megharagszom! :):):)

Unknown írta...

Szia^^
Én nem rég találtam rá a blogodra és majd nem mindent el is olvastam. Nagyon tetszik ahogy fogalmazol. :) A történeteid meg fantasztikusok, egyszerűen le nyűgőző, hogy miket ki nem tudsz találni. ;) Imádlak hogy ilyen ritka párosokkal írsz. <3
Én is el olvastam a Végzett ereklyéit és én is nagyon örültem, hogy Magnus és Alec benne voltak, kár hogy nem történt köztük semmi komoly dolog. XD. Én szivesen el olvasnám ha írnál róluk, mert nagyon aranyosak. ;)

Valerin írta...

Szia! Nagy szeretettel üdvözlünk köreinkben, remélem, sokáig velünk maradsz! :)
Nos, igen. Mondjuk a Sterek elég népszerű, de annyira imádom az összes párt, hogy alkotnom kell velük rendszeresen. :) Az első Malec történetemet már meg is írtam, amint lehet, fölteszem a blogra. :)
Köszönöm, hogy írtál, és további kellemes olvasást. :)

Megjegyzés küldése