Subscribe:

Labels

2015. augusztus 1., szombat

Élek és virulok... ja, nem



Nos, üdvözlök mindenkit augusztusban. Ez a hónap sem indult a legjobban, illetve mondjuk úgy, hogy a július nem ért véget túl jól.




Szóval... nagyon régen nem jelentkeztem. Az az igazság, hogy még mindig nem történt változás az életemben, tehát még mindig munkakeresés közben vagyok. Viszont sikeresen megszereztem a nyelvvizsgám, ezáltal kihozhattam a diplomámat.



Nem mintha akkora dicséretet érdemelnék, amiért eddig elhúztam, de a 2015-ös bakancslistámon legalább ezt a két tételt is kipipálhattam.

2015-ös bakancslista

nyelvvizsga (pipa)
diploma (pipa)
munka
jogsi
pasi (pipa)

A jogosítványért még ebben a hónapban elindulok. A melóra még várok egy kicsit, hátha végre rám mosolyog a szerencse.
Súlyos hiba, és rettentően mérges is vagyok magamra, de az utóbbi időben alig írtam. Ezt a borzalmas melegre fogtam, mert legyező nélkül egyszerűen nem bírtam létezni. Hogyha enyhül az időjárás, remélem az én ihletem és kedvem is visszatér. Említettem egy projektet, ami felől többen érdeklődtetek. Nos, annak egy része kész, de nem tudom, hogyan mutatna begépelve. Mert ez igazából képernyőn nézne ki jól. Mindenesetre igyekszem befejezni, hogy megmutathassam nektek, mert az ötletre nagyon büszke vagyok. Akik olvasták a Terápiát, azok körülbelül tudhatják, mire számítsanak, de annál sokkal-sokkal humorosabb lesz. :)

No, és akkor az utolsó pont, a pasi. Boldognak kellene lennem, hogy ismét találtam valakit, aki kedvel úgy, ahogy vagyok, aki alig várja, hogy találkozzon velem... de ez a kapcsolat jelenleg sok gondot okoz. A szüleim - főleg anyukám - nem fogadják el a választottamat, pedig komolyabb dolgokról még szó sincsen. Egyikőnk sem dolgozik jelenleg, a srác családja pedig tehenekkel foglalkozik... el lehet képzelni, mi a szüleim rémálma ezzel kapcsolatban (hogy én is ott kötök ki). Szóval megy a huzavona, hogy mikor találkozhatunk, amit a srác egyre többször szeretne, én viszont nem tudok elszabadulni. Tekintettel kell lennem a szüleimre, hiszen jelenleg ők tartanak el, nem csinálhatok azt, amit akarok. Tehát nem elég a munkakeresés, a kilátástalanság, még ezzel is foglalkoznom kell.

De legalább az olvasással jól állok, rengeteg könyvet befaltam eddig is. A cél a mágikus 100, meglátjuk, tudom-e teljesíteni.

Ti, akik továbbra is fel-feljártok hozzám, ne haragudjatok. Történetet kérni még mindig lehet. Hamarosan elkezdem újraolvasni a Fekete tőr testvériség egyes részeit, tehát megint várhatóak Qhuinn&Blay, illetve Butch&Vishous történetek. :)

Addig is kellemes nyarat kívánok nektek! :)

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése