Subscribe:

Labels

2021. december 26., vasárnap

Miattad hazatérek 3. fejezet

 


A harmadik fejezet! :)


-        Hé! – csattant fel Tae.

-        El sem köszöntünk! – folytatta Yoon-gi.

-        Ki tudja, mikor hívhat minket legközelebb! – tette hozzá Jimin is. Ho-seok meglapogatta Jeong vállát, Nam-joon pedig csak a fejét rázta. Ők mindent értettek.

Öt perc sem kellett hozzá, hogy Jeong mindent megbánjon, és erre a barátai szíves örömest rátettek egy lapáttal.

-        Belegondoltál, milyen rossz lehet ott neki?

-        Elvágva mindentől, csak kiképzés reggeltől estig!

-        És akkor te meg rávágod a laptopot! – Tae nem tudott magához térni.

-        Már mondtam, hogy sajnálom!

-        Amit el is hiszünk, de meg kellene tanulnod uralkodni magadon – vélte Ho-seok. – Sejthetted, hogy nem egy nő lesz a szobatársa.

-        Nem mondod komolyan, hogy amiatt a fickó miatt volt! – háborgott Jimin.

-        Hát… - Jeong rettentően szégyellte magát.

-        Jin minden egyes nap a túlélésért küzd, te meg ilyen ostobaságokon féltékenykedsz? Imádlak, de nőj fel! – azzal a srác kivonult a próbateremből síri csendet és egy égő arcú Jeongot hagyva maga mögött.

-        Megéheztem – közölte aztán Yoon-gi.

-        Szívemből szóltál – bólogatott Tae, majd felhúzta Jeongot a földről. – Ezen már kár keseregni. Majd legközelebb bocsánatot kérsz.

-        Ha lesz legközelebb – csúszott ki Yoon-gi száján.

-        Persze, hogy lesz – mondta gyorsan Nam-joon, Jeong elsápadó arcát látva. – Jin valószínűleg rájött, min húztad fel magad, de már mondtam, mennyire óvatosnak kell lennünk. Ahogy Jimin mondta, Jin minden nap küzd. Sem ideje, sem kedve nem lenne kikezdeni bárkivel is. – Mivel Jeong továbbra is az orrát lógatta, a vezér átkarolta a nyakát, és suttogva folytatta: - Kérlek! Jin rettentően nagy bajba kerülhet, ha akárcsak felmerül, hogy egy férfihoz vonzódik.

-        Ez… ez akkor tényleg komoly? Azt hittem, csak túlzol.

-        Eszemben sincs. – Nam-joon sóhajtott. – Mindent el kell követnünk, hogy könnyebbé tegyük számára a távollétet. Nem pöröghet folyton azon, vajon bírjuk-e nélküle, vagy, hogy Jeong éppen miért pikkel rá. – Jeong az ajkába harapott.

-        Sajnálom. Néha elveszítem a fejem, de… igyekezni fogok. Jin kedvéért.

-        Ez a beszéd – mosolygott a vezér. – Most pedig nyomás haza. Holnap új nap virrad.


Csaknem napra pontosan egy évvel a bevonulása után Jin ismét repülőn ült, azúttal hazafelé tartva. Még mindig szürreális volt számára, hogy máris teljesítette az előírt idő felét. Az első hat hónapban sem ideje, sem energiája nem volt számolgatni a napokat; a hajnali kelés és a tíz órai takarodó között egyszerűen csak próbált életben maradni, a lehető legjobban teljesíteni a feladatokat, és nem szemet szúrni senkinek. Később aztán könnyebb lett – egyrészt megérkeztek az újoncok, másrészt kezdett összekovácsolódni a csapatuk. Jin kezdetben alig mert kinyögni egy két-szót, tartott attól, hogy felismerik, vagy esetleg félreértik a vicceit, amit a barátai természetesnek vettek. Mára ez is megváltozott. Tudta, kiben bízhat, kit kell elkerülnie, és ki az, akivel talán a való világban is felvehetné a kapcsolatot.

Mielőtt mindenki elvonult volna a maga dolgára, Minho, a szobatársa a kezébe nyomott egy cetlit.

-        Az otthoni számom! Csörgess, ha eldöntötted, mikor mész vissza. Én is úgy időzítem.

Jin a foglalkozásából kifolyólag nem rendelkezett túl sok baráttal. Minho volt talán az első, aki a kezdeti döbbenet után normális, hétköznapi emberként bánt vele. Nem félt lerántani róla a takarót, gúnyolni, ha nem teljesített jól az edzésen, nem egyszer még ételt is lopott a tányérjáról – ez utóbbiról hamar leszokott, miután Jin jól ellátta a baját.

Attól függetlenül tehát, hogy Jin szíve hazahúzott, már nem érezte annyira pocsékul magát katonaként.

Az első, kudarcba fulladt kísérlet után egyenként hívta fel a barátait, amikor volt rá lehetősége, de azt egyiküknek sem árulta el, hogy egy év után kapott két teljes hét kimenőt. Az első néhány napot természetesen a családjánál tervezte tölteni, ahol majd hallgathatja a panaszokat arról, milyen sovány.

Ahogy az várható volt, a szervezete nem tudott azonnal visszaállni a normális kerékvágásba, így már hajnalban kipattant a szeme. Futott egy keveset a csendes környéken, zuhanyozott, együtt reggelizett a családjával, a nap fennmaradó részét pedig csip-csup ügyekkel töltötte. A híreket odabent is figyelemmel kísérte, a közösségi oldalak viszont meglepő módon nem hiányoztak neki.

Pénteken aztán fogta magát, és a lakásához utazott. A saját kulcsait Nam-joonnak adta, de tárolt egy pótkulcsot a szüleinél, így gond nélkül bejutott. Persze mindent rendben talált, semmi áporodott szag, sehol egy elszáradt virág vagy porszem – gondoskodott róla, hogy valaki rendszeresen takarítson. Az viszont meglepte, hogy talált egy előző heti újságot az asztalon, egy tányért a szárítóban, és érzett egy illatot a hálóban. Épp a hűtő tartalmát szemrevételezte, mikor kinyílt az ajtó, és belépett Jeong. Mindketten ledermedtek egy pillanatra. Jeong valószínűleg betörőnek nézte, mert az ujjai megfeszültek a kilincsen. Jin nem hibáztatta; fekete nadrágot, sötétzöld pólót és baseballsapkát viselt, mélyen a szemébe húzva.

-        Üdv itthon, drágám – szólalt meg végül, mire Jeong elejtett mindent, ami a kezében volt.

-        Kirúgtak? – kérdezte a srác már a kanapéról, ahová Jin leültette.

-        Eltávon vagyok. Azt szeretnéd, ha kirúgnának?

-        Nem! Vagyis… akkor vége lenne ennek a rémálomnak, nem? – Jin rámosolygott, aztán nekiállt kipakolni a szatyrokból, amiket Jeong hozott. A fiatalabb srác utána sompolygott. – Meddig maradsz?

-        Egy hét múlva indulok vissza.

-        Senkinek sem szóltál?

-        Nem.

-        Akkor… én vagyok az első?

-        A családom után. Nem tudhattam, hogy kölcsönvetted a lakásomat. – Jeong a pultnak támaszkodott.

-        Nagyon hiányoztál, és azt gondoltam, itt lehetek hozzád a legközelebb. – Sóhajtott. – De aztán rájöttem, nem számít, hol vagyok, te mindig ott vagy velem. – Jin nagy gonddal aprította tovább a zöldségeket, mialatt Jeong hátulról átkarolta, és a lapockájába fúrta a fejét. – Nem is tudod… mennyire megkönnyebbültem, hogy épségben vagy! Minden nap imádkoztam, hogy ne essen semmi bajod.

-        Imádkoztál? – ismételte Jin szkeptikusan.

-        Vagy valami olyasmi. Alkudoztam a felsőbb hatalmakkal. – A srác mélyet sóhajtva hátrébb lépett, de Jin elkapta a karját. – Uh!

-        Basszus, ne haragudj! – Jeong csuklóján máris megjelent egy piros volt.

-        Nagyon… erős lettél – állapította meg, és próbálta nem túl feltűnően csorgatni a nyálát.

Jin hideg borogatást tett a csuklójára, aztán befejezte az ebéd összeállítását. Jeong a kanapén ülve, a szeme sarkából követte minden mozdulatát. Mindent jól el akart raktározni, hogy kibírja a következő egy évet.

Jin lassan közeledett felé, két tányérral a kezében.

-        Nem foglak leteperni – nyugtatta meg Jeong.

-        Nem arról van szó.

-        Akkor miről?

-        Jól vagy? Úgy értem, olyan…

-        Komoly vagyok?

-        Felnőttes – vont vállat Jin.

-        Nagyon megbántam, hogy akkor olyan durván beszéltem veled – vallotta be Jeong. – Borzalmasan éreztem magam, és ez… meg persze a srácok felnyitották a szemem. Ha továbbra is úgy viselkedek, mint egy sértett ötéves, akkor még a végén tényleg elveszítelek. Szóval csináltam a dolgom, közben csendben fohászkodtam, hogy visszagyere, és bocsánatot kérhessek.

-        Nem szükséges.

-        Szeretem elismerni, ha hibázok – folytatta Jeong rendületlenül. – Veszélybe sodortalak a saját önzőségem miatt, de ez nem fog még egyszer elfordulni. – Jin evett néhány falatot, miközben magán érezte Jeong tekintetét.

-        Sosem bántam, hogy önző vagy velem kapcsolatban – szólalt meg végül. – Olyankor úgy éreztem, valaki Jint akarja, az embert, és nem a hírességet. – Mosolyogva végighúzta a kezét Jeong tarkóján. – Én ugyanolyan önző tudok lenni. Csak azért nem betegedtem bele a féltékenységbe, mert nem volt rá időm. – Jeong halkan felnevetett, a hang pedig Jin szívéig hatolt.

Volt még egy jele annak, hogy Jeong megkomolyodott; boldogan ráállt, hogy felcsalja a bandát a lakásba, hogy Jin meglephesse őket. A srác a hálószobában rejtőzve hallgatta a hangokat.

-        Minek kellett ennyire sietni? – méltatlankodott Tae. – Jól megérdemelt ebédemet fogyasztottam épp.

-        Fekve? – firtatta Ho-seok, mire Jin elvigyorodott.

-        Le lehet szállni rólam!

-        Ahogy látom, Jeong sem maradt éhes – állapította meg Jimin. Jin felvonta a szemöldökét. – Ugye nem hoztál fel valakit?

-        Miért tenném? Ez nem az én lakásom.

-        Két tányér, két villa – mélázott Ho-seok.

-        Komolyan? – nevezett Jeong kínjában. – Azt hiszitek, a saját lakásában csalom meg?

-        Nos, furcsán visszafogott voltál az utóbbi időben – mondta Jimin.

-        Hagyod, hogy ilyeneket gondoljanak? – Jin már majdnem azt hitte, hozzá intézte a kérdést.

-        Srácok, ne menjünk túl messzire – felelte Nam-joon. – Semmi okunk a gyanúsítgatásra, nem igaz? – Mivel Jin rég tréfálta meg legutóbb a barátait, úgy döntött, egy kis móka nem árthat.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése