Subscribe:

Labels

2018. január 24., szerda

2017 legjei - A fanficek


Az eddigi legnehezebb kategória következik, ugyanis az utóbbi években leszoktam kicsit a neten található történetek olvasásáról. Inkább a könyvekbe temetkezem, bár tisztában vagyok vele, hogy néhány fic sokkal minőségibb, mint egy-egy könyv. Azért hála jólelkű barátaimnak, akik időről időre visszarántottak ebbe a világba, ráakadtam pár gyöngyszemre, amiket most megosztok veletek is.
Ha ezekkel a párosokkal nektek is van kedvencetek, ne tartsátok magatokban! :) ;)




Fandom: Teen wolf
Páros: Sterek
Fellelhető: Merengő
Fordító: Elyes

Mivel a Sterek az egyik kedvenc párosom, és rengeteget alkotok velük, így mindig félek beleolvasni mások írásaiba, mert félek, hogy jobb lesz. :D Rendben, ez elég gyakori, és butaság is emiatt aggódnom. Ez a darab nemrég jött szembe velem, és az első része annyira betalált, hogy a könnyeimmel küszködve olvastam az utolsó sorokat. Ez egy fordítás, de attól még egyáltalán nem kevesebb, sőt; a fordító remekül átültette a mi nyelvünkre, és mindig tudatosítanom kellett magamban, hogy nem, ez eredetileg nem a mi nyelvünkön született.
Ebben a történetben Stiles és Derek elkezd beszélgetni egymással még gyerekként, de csak egymás fejében "léteznek", és nem is mindig hiszik el a másikról, hogy igazi. Aztán Stiles életében történik valami, ami miatt eltolja magától a másikat, és csak évekkel később lépnek újra kapcsolatba.
Engem az első fejezet, Stiles elbeszélése teljesen lenyűgözött. Egyébként is szívem csücske a srác, de itt legszívesebben folyton csak ölelgettem volna. Ajánlom! (nyilván, különben nem lenne itt :D)





Fandom: Harry Potter
Páros: Snarry
Fellelhető: Merengő
Író: agneskamilla

Rendben, konkrétan ez a történet rángatott vissza a Merengőre, de nagyon. Annyira belezúgtam, hogy alig bírtam kivárni az új részeket, és addig is elolvastam újra meg újra azt, amit már feltett! Egyébként is a Snarry volt az a páros, akikkel a legelején elkezdtem rajongói történeteket olvasni, és továbbra is szeretem őket. Nehéz különleges írásokat találni, de ez olyan! Zseniálisan folytatta tovább a történetet úgy, hogy Piton életben maradt, de mégsem élhetett nyugodtan. Harry Potter a minisztériumban dolgozik, és mint Kis Túlélő, rendszeresen kap meghívókat egy-egy jeles alkalomra, egy-egy partira. A meghívókat pedig egy olyan hang olvassa fel, amibe Harry teljesen belehabarodik...
Fantasztikus történet. Sajnos nekem a legvége kicsit csalódást okozott, de az eleje... az eleje! Szerintem most megyek is, és újra elolvasom...





Fellelhető: Merengő
Író: Ramary

Bizony, ez egy original történet, amire talán Mes hívta fel a figyelmem. Sajnos. Azért sajnos, mert még nem befejezett, és havonta kb. csak egyszer kapunk új fejezetet! Ez kínzás!
Egyébként egy majdnem egyszerű gimis történetről van szó, amikor is Brian, a főszereplő fogad a haverjaival, hogy a századik megdöntött csaja az a lány lesz, akit eddig senki sem tudott megközelíteni. És Brian úgy dönt, más taktikát alkalmaz, mint eddig; bevágódik a lány legjobb barátjánál, hátha így többet megtudhat a kiszemeltről... csakhogy elég hamar fordul a kocka, és már nem is a lány érdekli többé...
Teljesen beleszerelmesedtem, és mindig lerágom a körmeimet, mire megkapjuk a folytatást!





Fandom: Amerika kapitány
Páros: Stucky
Fellelhető: Archive of Our Own
Író: AritaReal

Ez pedig a tavalyi év személyes kedvence, a TOP, a legfantasztikusabb rajongói történet valaha. Kedves barátom és rendszeres olvasóm, Vic hívta fel a figyelmem erre a történetre, amiért hálám örökké üldözni fogja. Nem is tudom, hányszor olvastam már el, és azóta az olvasómra is felkerült... mert megérdemli, és annyiszor akarom elővenni, ahányszor csak lehet.


Remélem tudtam nektek újat mutatni, és nektek is legalább annyira tetszeni fognak ezek a történetek, mint nekem! :)

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése