Subscribe:

Labels

2020. április 12., vasárnap

Légyszi!


Ki nem találnátok... Sterek szösszenet, csupa édesség és szirup!
Én szóltam! ;)



-          Na, Derek…
-          Amit mondtam, megmondtam.
-          De hát…
-          Stiles, mit nem értesz belőle? Nem, és kész. Ja, és lassan az idegeimre mész – tette még hozzá a farkas, majd tovább olvasta az aktuális könyvét. Mivel erre semmiféle visszavágás nem érkezett, Derek gyanakodva hátralesett a válla fölött. – Óó, a francba!

-          Na, mit szeretnél csinálni először, kölyök? – érdeklődött Stiles a kezét fogó öt éves forma kisfiútól. Közben csak úgy mellesleg elhúzta a szája elől a kezét, hogy ne szopja az ujját. Scott szerint nemrég szokott rá, de még nem tudják, mi okozza. Dereknek persze erre is voltak meglátásai.
-          A fajkasokat akajom – motyogta, aztán húzni kezdte a férfit az egyik irányba.
-          Nem látsz belőlük eleget otthon? – mormogta Stiles, de engedelmesen követte.
-          Szejetem a fajkasokat.
-          Aha, sejtettem.

Stiles imádta a gyerekeket. Nem csak Scott kisfiát, hanem konkrétan minden egyes gyereket, aki fellelhető volt a városban. Szívesen vállalt pesztrálást, ami valószínűleg annak a kompenzációja volt, hogy neki magának talán sosem lehet saját gyereke. Mielőtt eltöprenghetett volna ezen – nem először -, észrevett egy magas árnyékot, pont maga mögött.

-          Dejek! – sikongatott a kisfiú, majd odaszaladt a férfihoz, és átkarolta a lábát. Derek szeretettel megcirógatta sötét haját, majd Stilesra pillantott.
-          Azt hittem, nem akarsz jönni.
-          Nem is. Tudod, hogy érzem itt magam.
-          Tudom – vont vállat Stiles. – De nézd, milyen boldog! – mutatott a kisfiúra, aki immár Dereket próbálta odanavigálni a farkasok ketrecéhez. Azok odabent megérezhették, kivel van dolguk, mert lefeküdtek a földre, és hatalmas szemeikkel az alfára meredtek. A dolog már kezdte felkelteni a többi látogató figyelmét is.
-          Na, látod? – szusszantott Derek, aztán elvonszolta onnan Tomot, mialatt Stiles kétrét görnyedt a nevetéstől. – Gyere, nézzük meg inkább a zsiráfokat.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése