Subscribe:

Labels

2018. január 17., szerda

2017 legjei - A dalok


Sziasztok! Elérkeztünk a cikksorozatom második részéhez, melyben azokat a dalokat veszem végig, melyek 2017-ben nagyon fontosak lettek számomra, és azóta is előszeretettel hallgatom őket.
Vágjunk is bele! :)







 Ed Sheeran - Shape of you
Kezdeném ezzel a darabbal, hogy gyorsan túlessek rajta. Kétségtelenül a tavalyi év egyik legnagyobb dobása volt, és természetesen én magam is belezúgtam, de nálam mára az imádat lecsengett. Azt hiszem, a Shape of you című történetemmel kiadtam magamból a rajongásom, és tovább tudtam lépni. Mindenesetre Ed zseniális.



 Taylor Swift - Look what you made me do
Nem tagadom, nem vagyok oda a csajért, mégis elég sok dala szokott a telefonomon landolni. Mikor először néztem végig a klipet, az állam a padlón landolt. Nagyon összeszedett, látványos, és szerintem a dalszöveg elég sok nőnél betalálhat. Nálam betalált. Azóta persze ez is lecsengett.



 James Blunt - OK
James nagy kedvencem, és mindig örömmel fogadom az új dalait, ez pedig egy újabb remek darab lett. Mind a dal, mind a klip fantasztikus, mindig felhangosítom a rádiót a melóban, amikor ez megy. És naponta kétszer is leadják néha, szóval hurrá!



 Paloma Faith - Changing
Igen, ez nem egy mai dal, elismerem. De a tévében van/volt egy reklám, ami alá ezt a dalt tették, és annyira megtetszett a refrén, hogy rákerestem, és a dal is nagyon bejött. Paloma remek énekes, van pár dala, amit szeretek, de le nem töltöttem, mert hát... hát. :)



 Bonnie Tyler - If you are a woman and I was a man
Ennek a dalnak története van, amire még sokáig szeretnék emlékezni. Tavaly november végén történt, hogy két kollégámmal Gávavencsellőre tartottunk egy kisbusszal, és egyszer csak elindult ez a dal a rádióban (Retro rádió volt, oké?), és már ott annyira megtetszett, hogy eldöntöttem, ez nekem kell. Utána a munkahelyen is rendszeresen hallgattam, és még mindig imádom. Szerintem örök érvényű.



 Samantha Jade - Soldier
Ezt a dalt egy Bucky Barnesról szóló videó alatt hallottam meg, és annyira gyönyörű volt, hogy meg kellett szereznem.



 Niall Horan - Too much to ask
Tavaly fájó pont volt számomra, hogy a kedvenc zenekarom, az One direction nem örvendeztetett meg új lemezzel, sem semmi egyébbel, hanem mindegyikük inkább a saját karrierjére összpontosított. Sajnos azt kell látnom, hogy jelenleg talán Zayn a legsikeresebb eddig, mert olyan sztárokkal zenélhetett együtt, mint Taylor Swift, vagy Sia. Ha viszont választani kell, hogy a srácok közül ki az, akinek a dalai a leginkább bejönnek, akkor a szöszi srác győzne. Habár Louis a kedvenc tagom továbbra is, de szerintem ő még nem találta meg a szóló-hangját, Harry persze zseniális, de tőle nem is vártunk mást, és Liam is jól halad, de Niall az, aki a legtöbbet fejlődött. És én ennek nagyon örülök.



 Little Mix - Power
Ezt a csapatot sem zártam a szívembe annyira, mégis vannak dalaik, amik betalálnak. Ezt a nótát én sokáig hanyagoltam, nem voltam hajlandó megnézni a klipet sem (ami nem is jött be), de ez a dal... hah. Himnusz, vagy valami olyasmi. Ha reggel a buszon hallgatom, mindig felpörgök tőle, és keményen nézek szembe bárkivel, aki csesztetni mer.



 What's my name
Khm. Igen. Szóval ez úgy történt, hogy a kisebbik unokahúgommal megnéztük az új Utódok részt, és ez a dal mindkettőnknek nagyon tetszett. Ennyi. Pont.



 Sofia Karlberg - Shameless
Bevallom, az énekesnek és a címnek most néztem utána, mert igazából én azt a változatot hallgattam, amit egy rajongói videó alatt találtam (az előző cikkben megtaláljátok, valamint történetet is írtam vele Who's gonna love you like me címmel. Ismerős? :D ). Szóval ez a dal azóta is a szerelmem, és mindig vissza kell fognom magam, hogy ne énekeljem fennhangon. A buszon ez nem venné ki jól magát, azt hiszem.



 Blackbear - Idfc
Ezt a dalt nem kell bemutatni szerintem senkinek, az előző cikkben is hoztam, és rengeteg videó alá használják a fantasztikus dalszövege miatt. A zene egyébként nem nagy durranás, de pont ez az egyszerűség teszi annyira jóvá.



 Calmila Cabello, JBalvin, Pitbull - Hey Ma
Ez a dal természetesen csak azért tetszett meg, mert mindig a Halálos iramban nyolcas részére emlékeztet, azon belül is a kedvenc karakteremre, Lettyre. Csakis ezért, becsszó!



 Gemma Hayes - Wicked game
Van olyan ember, akinek ennél a dalnál nem lábad könnybe a szeme? Erre is egy rajongói videónál figyeltem fel, és... összetöri a szívem minden alkalommal.



 Melanie Mortinez - Cake
Biztos vártátok már, elvégre a tavalyi év egyik kedvenc videója alatt volt hallható ez a dal, ami szintén a himnuszom lett. Annyira odavág a dalszöveg!
I'm not a piece of cake for you to just discard...



 Demi Lovato - Instruction
El sem tudom mondani, hányszor hallgattam meg ezt a dalt tavaly nyár végén. Imádtam, teljesen feldobott egy nehéz munkanap után... de sajnos azóta ez a szerelem is elmúlt, már nem hallgatom annyit, csak ha éppen ezt választja a telefonom.



 Martin Garrix, Bebe Rexha - In the name of love
A videós cikkben már elmeséltem, hogy nekem ez a dal először egyáltalán nem tetszett, de aztán megtaláltam azt a bizonyos Yuri! on ice videót, és végem volt. Onnantól kezdve imádom, és még mindig mosolygok, ha éppen ezt hallgatom, mert az anime jut eszembe róla. Ez is tavaly nyáron volt nálam sláger.



 Martin Garrix, Dua Lipa - Scared to be lonely
Dua Lipa gyönyörű és tehetséges nő, nem csak modellkedni tud, hanem énekelni is, ezt szinte mindegyik új dalával bebizonyítja. Nekem tavaly ez volt tőle a kedvencem, és Martin is remek munkát végzett benne.



 Sia - Unstoppable
Sia egy másik fantasztikus énekesnő, és ez volt tőle a himnuszom tavaly (igen, elég sok himnuszom volt). Ettől is új erőre kaptam, felemelt fejjel haladtam az utcán, és nem érdekelt, ki mit gondol, mert legyőzhetetlennek éreztem magam. És még mindig imádom ezt a dalt.



 Man in the mirror
A feldolgozásra gondolok. Most ez nálam a sláger, szinte csak ezt hallgatnám legszívesebben, annyira felpörget, és el is szomorít. Fantasztikus feldolgozás lett, Michael büszke lenne rá.



 BTS - Not today
És akkor jöjjenek az abszolút kedvencek, amit azóta sem tudok elégszer meghallgatni! Ez a videó éppen a névnapomon jött ki, szóval már csak azért is különleges... egyébként meg tökéletes, a fiúk fantasztikusak, és folyamatosan elámulok azon, mennyire jól táncolnak.



 BTS - MIC Drop
Ez pedig a nemrégiben kijött videójuk, ami szintén a kedvencem lett. Annyira szuper, hát most nem?? Vigyorogva nyomom be mindig, mert tudom, hogy fel fog pörgetni.



 Halott pénz - Otthon
Igen. Nos. Nem gondoltam, hogy nekem valaha tetszeni fog ettől a zenekartól valami, de tavaly nyáron láttam őket élőben, és ott hallottam először ezt a dalt... és nagyon megtetszett. Szóval hazaérve azonnal rákerestem, és még mindig nagyon tetszik. Felüdülés a sok angol dal között ezt hallgatni.



 Halott pénz - Majd
Szintén, mint ahogy fent írtam. Ennek kicsit melankolikusabb a szövege, de nagyon szép, és nagyon igaz.


Hurts
És ezennel elérkeztünk 2017 kedvenc zenekarához. Igen, az One direction még mindig ott van, de mivel ők jelenleg szünetelnek, így rajongásomat másfelé kellett fordítanom. a Hurts korábban is ott volt a szívemben, de miután láttam őket élőben, teljesen beléjük szerettem. Fantasztikus műsort csináltak, Theo zseniális előadó, nagyon alázatos, gyönyörű hangja van, és alig várom, hogy ismét megcsodálhassam őket! A tavalyi év sok kedvencet hozott tőlük, annál is inkább, mert kijött az új lemezük. Szóval a teljesség igénye nélkül álljon itt néhány különös kedvencem, ajánlom őket szeretettel.
Aki pedig látni és hallani szeretné őket, azzal találkozzunk a Volt fesztiválon, június 27-én!


0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése