Subscribe:

Labels

2018. január 10., szerda

2017 legjei - A videók


Sziasztok! A minap körvonalazódott a fejemben egy terv, miszerint a heti egy frissítés azért elég kevés, de a történetekkel most nem haladok olyan iramban, hogy ezt a számot növelhessem. Helyette azonban szerdánként kapni fogtok egy-egy cikket, vagy összefoglalót, hogy addig is legyen miből csemegéznetek!

Az első összeállítást azokból a videókból készítettem, amik kedvencek lettek számomra 2017-ben, vagy amik akkora hatással voltak rám, hogy a telefonomon landoltak. Ezek nagy része természetesen slash videó, szóval kéretik vigyázni! :)







Ki mással is kezdhetném a sort, mint a Sterek párossal? :D Jól tudjátok, mekkora rajongójuk vagyok, szerintem ez az egyik legnyilvánvalóbb kapcsolat, amelyet valaha láthattunk, és a legnyilvánvalóbban nem megvalósítani kívánt is... tekintve az utolsó évadban történteket.
Szóval ez a videó oltári, és rengeteg munka fekszik benne. A Grease az egyik kedvenc musicalem, és annyira jól ráillesztették ezt a dalt erre a párosra, hogy mindig vigyorgok, akárhányszor elém kerül ez a csoda. Tessék megnézni, nem fogtok csalódni! :D




Kezeket fel, ki szereti a több párost felvonultató videókat? Naná, én is! Szeretek ezekből csemegézni, mert amellett, hogy láthatom a kedvenceimet, még újakat is felfedezhetek. Ez a dal ráadásul gyönyörű, nagyon sok párosra lehetne alkalmazni.




A Powerful a másik olyan dal, amivel rengeteg mindent lehetne kezdeni, és amit rengeteg pároshoz lehetne alkalmazni. Ebben is felbukkantak a kedvenceim, illetve nem hagyhattuk ki a Free Fall két jóképű és kanos pasiját sem...




Ez a videó az év egyik hatalmas kedvence nálam, már csak a kezdő képsorok miatt is, ami zseniális és fantáziadús. A kedvenc párosaim szerepelnek benne gyönyörűen összeszerkesztve, nem tudom elégszer megnézni.




Mit csinálok, amikor oltárian rossz a kedvem? Elindítom ezt a videót, és aztán csak vigyorgok. Jó a zene, jók az összevágások, a srácok pedig viccesek, aranyosak és cukik. Imádom őket, és ezt a gyöngyszemet is.




Vita nélkül az év kedvenc dala volt a Shape of you, nekem annyira tetszett, hogy történetet is írtam vele, valamint az év egyik legkedveltebb párosa lett az Evak, úgyhogy nem is volt kérdéses, hogy ezt a kettőt vegyítve valami zseniális fog születni. Nagyon rövid videó, de annál jobb!




S hogy mit nézek, ha sírni akarok? Biztosan ezt. Kong és Arthit kapcsolata kikészített tavaly év elején, és ez a videó is szívet tépő. Zsebkendőket elő!




De mivel nem szeretek sokáig szomorkodni, és a srácokat sem szeretem sírni látni, ezért folytatom ezzel a videóval, ahol a zene is valami fantasztikus, és nagyon beszédes! Tessék odafigyelni rá! ;)




Két dolgot kell bevallanom ennél a videónál, ami elrabolta a szívem. Egyrészt persze láttam a Yuri on ice!! animét, de... nekem hiányoztak belőle dolgok. Valamint a dalt sem szerettem, mert annyira nyomatták, hogy elegem volt belőle. Ennek a kettőnek a találkozásából viszont létrejött ez a videó, ami annyira zseniálisan összefoglalja a sorozatot, és a két főszereplő kapcsolatát... hogy amikor a dalt hallgatom, nekem mindig ők, mindig ez a videó jut eszembe. Gyönyörű.




Nem hihettétek, hogy ők kimaradnak! Annyi videót láttam velük, és annyi van már a telefonomon, hogy igen nehéz kiválasztani közülük azt, ami kedvenc, de ez az egyik. Rövid, lényegre törő, szépek a vágások, szépek a srácok. Jude a szerelmem, kész.




Az év giga-mega kedvencei között előkelő helyen szerepel ez a videó, valamint az alatta hallható dal, ami körülbelül a vezérdalom lett tavaly. Ugye megkaptuk a Make it right második évadát, ami valószínűleg az utolsó is volt, ezen felbátorodva született meg ez a videó, ami fantasztikusan összefoglalja a két páros eddigi útját. Vannak benne persze fájdalmas pillanatok, de a dal... a dal annyira odavág!




A következő delikvens, amit csak néztem, néztem, és arra gondoltam, hogy erről nekem írnom kell. Így született meg a Who's gonna love you like me? című történet, amiben nem ugyanaz a páros szerepel, mint a videóban, és nem is ugyanabból a sorozatból (én a Sotust választottam). Viszont egészen csodálatos, és azóta sem tudok magamhoz térni miatta. A dal és a videó is a telefonomon.




Szerintem ezt a rövidfilmet senkinek sem kell bemutatni, pláne azoknak nem, akik valamennyire is vonzódnak a fiú/fiú pároshoz. Eszméletlenül és reménytelenül aranyos, ami összetöri a szívünket, hogy aztán összeillessze. Zsebkendőt elő!






A tavalyi évem a múltidézésről (is) szólt, így előkerült nálam a Roman&Deniz páros, akikről olvashattatok már korábban egy cikkben. Nagyon szerettem őket anno, ugye az ő videójuk volt az, ami elindított engem a slash úton, amin azóta sem tudott megállítani senki. :D Sajnos nem lett jó vége a kapcsolatuknak, de voltak gyönyörű pillanataik, és öröm nézni őket ezekben a videókban.




Azt is tudhatjátok rólam, hogy igen kevés kedvenc hetero párosom van, de a My mad fat diary két főszereplője, Rae és Finn ilyen. Finn alapból egy awww kategória, annyi mindent megtett a lányért, Rae pedig sokkal erősebb lett mellette. Én elég későn találtam rá erre a videóra, de szerintem ez lehet az egyik leghíresebb darab.




Oké, vicces pillanatok következnek, amikor is mindenkiben feléled a késztetés, hogy csatlakozzon a sorozat forgatásához! :D Együtt a két kedvenc pasim, ráadásnak Raphael... te jó ég, ki tudna ennek ellenállni? Én nem, az biztos! :D




Számomra a Fools és a Powerful mellett az Animals a harmadik olyan dal, amit kifejezetten szupernek találok a slash párosoknál, mert a dalszöveg miatt szerintem nagyon sok helyre alkalmazható. Ebben a videóban szintén a kedvenceimet hozták össze, tessék nyálcsorgatni! :D




Nos, igen. Vannak nekem időszakaim, amikor ilyen crack videókat kell néznem, és kész. Ez akkor történt, mikor újra elővettem a Teen Wolf sorozatot, és hát enyhén szólva sem voltam megelégedve az ott történtekkel. De semmi baj, amíg vannak ilyen videók. :D Persze több is van még ott, ahonnan ez jött! ;)




Iiigen, és most fény derült a tavalyi év legnagyobb mulasztására! Mert én erről a párosról szerintem nem számoltam be nektek... *elkullog a sarokba*
De semmi probléma, új év, új cikkek, tehát bepótolom!
A Together with me sorozat két főhőse szerepel a videóban, valamint a tavaly felfedezett egyik kedvenc dalom. Vigyázat, bugyinedvesítő jelenetek előfordulhatnak! :D




Ez viszont nem egy mulasztás, mert ezt a sorozatot technikailag nem néztem, csak megtekintettem néhány videót az urakkal. Egy hajón tartózkodnak ők, ahol az egyikük, azt hiszem, Adil, felszolgáló, tehát alantas helyzetben van, Toby azonban gazdagabb. Tehát alapból nem sok jövőjük lenne, de van néhány szép jelenetük.




Ismét egy múltidézés. Vannak olyan sorozatok, amiket megnéztem, nagy hatást gyakoroltak rám, de írni illetve beszámolni nem mertem róluk, mert nem tudtam, hogyan nyúljak hozzájuk. Ilyen a Heroin is. A videó és a zene nagyon betalált, elképesztő az egész.




Erről inkább nem mondok semmit, mert sírva fakadok... csak nézzétek!




Az Amerika kapitány filmek abszolút sztárja nálam kezdettől fogja Bucky, és ez sosem fog változni. Ebben a videóban össze van foglalva, miért is a kedvencem, de vigyázat, könnyeket fakaszthat!




Elérkeztünk a TOP videóhoz. Ez... ez AZ a videó, ami után csak ültem, ültem, és nem jutottam szóhoz. Sokáig ajánlgatta nekem a Youtube, mire azt mondtam, hogy egye fene, megnézem. És basszus, de jól tettem! Az eredeti verzió is jó persze, habár nem a kedvencem, de ez a feldolgozás... ez a feldolgozás falakat üt át, épületeket rombol le, életeket változtat meg. És karöltve az egyik kedvenc párosommal valami olyan született belőle, amire nincsenek szavaim. Zseniális vágások, zseniális megoldások vannak benne. Tényleg hihetetlen, nézzétek meg magatok!




Ez is egy TOP, de a viccesebb fajtából. Itt is olyan remek lett a vágás, és vááá, megőrülök ezektől a fiúktól! :D




Utolsónak pedig egy olyan videót hoztam, amit év végén fedeztem fel. A Sterek persze kedvenc, de mostanában a Saphael is izgatja a fantáziámat. A videó első fele sikerült szerintem jobban, és a fülbe mászó zene csak hozzátesz az élményhez.



Nos, ennyi lett volna ez a rövidke, khm, összefoglaló! Remélem találtok a videók között kedvetekre valót! :):)

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése