Subscribe:

Labels

2024. március 3., vasárnap

#116 BL sorozat értékelő (Night Dream)

 


Még mindig fogalmam sincs, mi volt ez.

Night Dream

Vigyázat, spoiler és némi +18!


A The sign mellett ez volt az a sorozat, amit áthoztam 2023-ból, és aminek izgatottan vártam az új részeit. Meg sem vártam a magyar feliratot, vasárnap délelőtt megnéztem angol felirattal. Talán türelmesebbnek kellett volna lennem.

A kezdés nem volt rossz. Adott három barát, akik egy osztályba jártak gimnáziumban, de akik néhány éve elszakadtak egymástól, mert az egyik srác, Dream felszívódott.


A visszaemlékezésekből kiderül, hogy a srác egy balesetben elvesztette a szüleit, szóval volt mit feldolgoznia. A másik két barát, Night és Namwan nem hallott róla hosszú ideig, mígnem egyszer csak Night betévedt abba a kávézóba, amit Dream üzemeltet.



Úgy lettek barátok, hogy Dream felajánlotta, korrepetálja Night-ot (mert Night tanulás helyett folyton regényeket olvasott), erre Namwon is csatlakozott hozzájuk.



Nagyon szép lány volt, és nem utáltam kifejezetten, de öt évig tagadásban élt, egyszerűen nem vallotta be saját magának sem, hogy Night nem azért van vele, mert szerelmes belé.
Mert az egyik visszaemlékezésből az is kiderült, hogy Namwon elmondta Dream-nek, tetszik neki Night, és később ezt Night-nak is bevallotta. Dream meg persze úgy gondolta, hogy járnak. Namwon is!



Láthattunk olyan jeleneteket, amikor látszott, Dream és Night igazán közel áll egymáshoz, a jelenben viszont Dream azt látta, hogy Night milyen jól elvan a lánnyal; úgy látta, szerelmesek, és komoly a kapcsolatuk.



Night egy iszogatós este után azonban elmondja, hogy nincsenek együtt - korábban Namwon kísérletet tett némi romantikázásra, de Night észre sem vette -, és hogy neki igazából Dream hiányzott. Tetszett az a jelenet, mikor Night megkérte a másikat, mindig mondja el, merre van, ne tűnjön el az életéből még egyszer.






Több problémám is van. Egyrészt csak az első két részhez találtam képeket, a többihez semmi. Másrészt az egyik helyen az van feltüntetve, hogy a sorozat 6 részes (ahogy én is tudtam), máshol meg most azt láttam, hogy 10 részes. Január 27-én kaptuk meg a csaknem egy órás hatodik részt, ahol hiányérzetem volt, de elfogadtam lezárásnak. Most akkor mi van?

Másrészt, én ezt a Night gyereket megütöttem volna jó párszor. A sorozat kezdetén láthattuk, hogy az egyetemen a professzor nem fogadta el a regényét, mert a srác nem érti, mi a szerelem, így hiteltelenek a karakterei. Dream felajánlja, hogy segít neki, így az egyik részben meginterjúvolnak jó pár embert, akik elmesélik a történetüket. Van egy későn érkező lány, akinek a története nagyon hasonló a két srácéhoz; a lány szerelmes a barátjába, de eddig nem merte bevallani, mert fél, hogy tönkremegy a kapcsolatuk. Dream azt mondja neki, gondoljon bele, mi lesz, ha valaki más is közeledni fog hozzá. Vállalja fel, aztán meglátja, mi lesz. Night közben oda-odanéz rá, hát vajon miért.

Két - három - csókot kaptunk, az egyiket a harmadik rész elején, mikor kirándultak egyet, és mikor Night azt mondta, ő és Namwon nincs kapcsolatban. Ez a csók meglepett, mert úgy láttam, Night tényleg akarja, vágyik a másikra. Nem úgy tűnt azonban, mintha először csinálták volna, és igazam is lett; egy visszaemlékezős jelenetben, amikor a parton feküdtek az eget nézve, elcsattant az első csók.


Night persze megfutamodott, ahogy most, a jelenben is. Nagyon mérges voltam rá, de az még semmi!

Megcsókolta ugyanis az interjúk után is, amikor kvázi bevallották egymásnak az érzelmeiket. De Night ismét dobbantott! Komolyan nem akartam elhinni!



Night másik problémája a regényen túl a családja, vagyis az apja. A srác úgy érzi, sosem lehet elég jó, sosem teheti büszkévé az apját. Írást tanul, és nem csatlakozik az apjához a vállalkozásában, és attól fél, hogy ha felvállalja, hogy egy férfit szeret, akkor az apja még jobban csalódik benne. Ellentétben a bátyjával, aki minden szinten tökéletes.

Namwon javára legyen mondva, mikor tisztázzák, hogy vége a kapcsolatuknak - jobban mondva a lány végül feladta, hogy bármit is kicsikarjon a srácból -, továbbra is mellette maradt, és tanácsokat adott neki Dream-mel kapcsolatban is.

Szeretném kiemelni Dream két barátját, végig nagyon támogatóak voltak, rögtön levágták, hogy mit érez Dream.




Az egyik legjobb csavar volt a történetben, mikor felbukkant Night tökéletes bátyja, akinek a neve, ki nem találnátok... Day!


Itt szeretném megjegyezni, hogy imádtam a neveket: Night - Day - Dream. Milyen király már! Imádtam továbbá a kávézó nevét: Tokyo Boy - A coffee in my Dream.

Szóval felbukkant Day, aki nem csak Night bátyja, hanem Dream jó barátja is egyben. Voltak olyan közvetlen mozdulataik, amiből arra következtettem, volt köztük valami... de nem.*

Night persze emiatt is kesereg, hogy a tökéletes bátyja elveszi az idejüket, de könyörgöm, Night miért nem volt képes lépni? Jaj, mert az apám mit fog szólni, brühühü. Tényleg képen tudtam volna törölni.

Odáig fajul a dolog, hogy Night nekiesik a bátyjának, aki persze szándékosan provokálja - beleolvasott a készülő regénybe, de mi persze nem tudjuk, mi állt benne. Day rá akarta venni az öccsét, hogy valljon színt, de késő, mert Dream megint felszívódik. Nem hosszabbította meg a bérleti díjat, így bezárja a kávézót.

De előtte van még egy "szép" jelenet. Night végre eléri, hogy beszéljenek, és bevallja, hogy szereti. Erre Dream: tényleg szeretsz, vagy vissza akarsz vágni a bátyádnak? LOL. Night köpni-nyelni nem tud, ez már tényleg szánalmas.

Legalább a visszautasítás annyira megrázza Night-ot, hogy végre rájön, mit is érez. Sikeresen befejezi a regényét, amit nem csak az egyetem fogad el, hanem még könyvként is megjelenik.

A végén Dream visszalátogat a kávézóhoz, és döbbenten látja, hogy az ugyanúgy működik, ugyanazzal a névvel. A tulaj nem más, mint Night.

*Természetesen Day kedvelte Dream-et, de mivel jótét lélek, nem állt a boldogságuk útjába.

Persze összejöttek, de arról például nem hallottunk, Night és az apja kibékült-e, vagy mi.

Lett volna potenciál a sorozatban, és nagyon aranyos színészeket sikerült kiválasztani - a Dream-et alakító srác mindent megtett, de ott volt az egyik haverja, meg Day, őket ismertük már az En of love szériából. Night azonban olyan tesze-tosza volt végig, ha nincsenek a mellékszereplők, akik bökdösik, akkor az életben nem jutott volna el a végső felfedezésig.



0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése