Subscribe:

Labels

2013. április 25., csütörtök

Give me love


Sherlock BBC; Mystrade

A cím az aktuális kedvenc dalomból: Give me love



Mycroft Holmes nézte, ahogy az öccse szorosan magához öleli a lakótársát. Egy külső szemlélő ezt betudhatta volna a megkönnyebbülésnek is, hiszen megint sikerült elkerülniük a halált, de Mycroft tudta, hogy itt többről van szó.

Oldalra fordult, mikor begördült az utcába egy rendőrautó, majd kipattant belőle Greg Lestrade. A homályban álló alakot észre sem véve indult volna a túlélők felé, de Mycroft elkapta a karját.

-         Hagyd őket.
-         Fel kell vennem a vallomásukat – magyarázta a nyomozó zavartan. A másik lassan levette róla a kezét. – Miért vagy itt?
-         Megbizonyosodtam róla, hogy az öcsém jól van. – Lestrade bólintott, majd idegesen toporogni kezdett. – Hogy vagy?
-         Jól, kösz. És te?
-         Megvagyok. – Most már a felügyelőnek is feltűnt a hevesen összefonódó páros az utca másik oldalán.
-         Oh!
-         Igen.
-         John nem tudja, mit vállal.
-         Ezt hogy érted? – akarta tudni Mycroft.
-         A Holmes testvérek sokat akarnak – felelte Lestrade. – Nem könnyű megfelelni az elvárásaiknak.

Mycroft felszegte a fejét, s közelebb lépett a másikhoz.
-         Csak ennyit kértem… csak azt akartam, hogy boldog légy!
-         Az voltam! – vágta rá a felügyelő hevesen. – De neked a munkád mindig fontosabb volt nálam.

Mycroft keserűen felnevetett. Bárcsak elmondhatná a nyomozónak, hogy éjt nappallá téve a jövőjükön dolgozott! Minden részletet megtervezett, de Lestrade idő előtt feladta, ő pedig szó nélkül nézte, ahogy elmegy. De most… talán mindketten lenyugodtak az elmúlt három hónapban. Talán még nem veszett el minden.

Mycroft lehajolt, hogy a felügyelő fülébe suttoghasson.
-         Én csak egy valamit kérek. Szeress engem!

Lestrade egy kérést sem teljesített ennél boldogabban.

4 megjegyzés :

Scale írta...

Ó, milyen aranyos kis egyperces volt. :3 Köszi, ez nagyon tetszett! :)

Valerin írta...

Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszett.:)

Névtelen írta...

Wííí, nekem is nagyon tetszett. ♥ Az eleje szomorú volt, de a végén már mosolyogtam. :)

*Tacchan vagyok, csak most lusta vagyok belépni.

Valerin írta...

Szia. Örülök, hogy tetszett. Nem szeretem bántani a drágákat.:)

Megjegyzés küldése