Subscribe:

Labels

2013. április 8., hétfő

Kedvesem


Harry Potter; Neville&Draco; igen, ilyen is van; talán OOC egy kicsit

A címet innen loptam: ByAlex - Kedvesem




Draco Malfoy arra riadt az éjszaka közepén, hogy mozog alatta a matrac.
-         Hová mész? – kérdezte rekedten.
-         A mosdóba – hangzott a felelet.
-         Igyekezz vissza.
-         Úgy lesz, kedvesem.

Neville Longbottom még kapcsolatuk elején kezdte így hívni a másik férfit, mert Draco néha hajlamos volt úgy viselkedni, mint egy nyűgös feleség. Neville a becenevet gúnyoldásnak szánta, de a szöszi nagyon is megkedvelte. Persze bárki más csak fejvesztés terhe mellett szólíthatta volna így.

-         Na – motyogta Draco, ahogy Neville bebújt mellé. Azonnal kihasználta a helyzetet, és simogatni kezdte a napbarnított mellkast.

Az ifjabb Malfoy még mindig alig bírta elhinni, hogy ekkora mázlija volt – nem halt meg a háborúban, a Minisztérium Potter közbenjárására elnézte korábbi bűneit, ráadásként pedig még Neville-t is megkapta. Mikor a szőke felpillantott, látta, hogy párja sem alszik még.

-         Min töprengsz?
-         Azon – kezdte Neville -, hogy hétvégén segíteni fogsz nekem a kertben. – Draco fintorgott, s megszemlélte tökéletesen manikűrözött körmeit.
-         Inkább passzolnám.
-         Szóval… nem akarsz leizzadni velem? – A férfi megint azt a hangot használta, amitől Draco testének minden csepp vére dél felé száguldott. – Nincs is nagyszerűbb, mint kimerülésig dolgozni valami nagyon és keményen.

Draco frusztráltan sóhajtott, majd hirtelen ráült Neville csípőjére.
-         Ne ingerelj.
-         Hmm…
-         Longbottom!
-         Igen, kedvesem? – villantott rá egy mosolyt.
-         Én az ágyban is le tudok izzadni úgy, hogy valami nagyon és keményen dolgozom. Azonnal meg is mutatom.

2 megjegyzés :

HardCandy írta...

soha, de soha nem olvastam még erről a párosításról semmit, és álmomban sem gondoltam volna, hogy fogok. mikor megláttam itt nálad, hát félve nyitottam meg, na! és tetszett! nagyon édes lett!

Valerin írta...

Szia. Hidd el, eleinte nekem is furcsa volt, de ha jobban belegondolsz, szerintem összeillenek. Két aranyvérű, az egyik jó, a másik rossz, Neville a kissé félénk, Draco a nagyszájú... Egyszóval nekem bejöttek, és örülök, hogy Neked is tetszett.:)

Megjegyzés küldése