Subscribe:

Labels

2013. április 8., hétfő

Szabadíts ki


Sherlock BBC; Mystrade; óó, igen; nem tudom, OOC?

A címet innen loptam: Franz Ferdinand - Take me out




A hétköznapok egyhangúsága. Greg Lestrade ki nem állhatta. Azért lett nyomozó, hogy minden napnak megadhassa a maga izgalmát, de a rendőrképzőben nem készítették fel a papírmunkára. Sherlock járt jól - gondolta néha keserűen -, csak gondolkodnia kell, a többit meg elvégzem én.

Greg találkozott már párszor Sherlock bátyjával, amikor véletlenül olyan ügy került a kezükbe, ami az egész brit népet érintette. Mycroft mindig határozott és előzékeny volt, ugyan akkor hűvös is. Greg azt hitte, ezt Sherlock mellett már volt alkalma megszokni, de az idősebb Holmes esetében valahogy jobban zavarta a dolog.

-         Kérdezze csak meg, Gregory.
-         Hm? Úgy értem, tessék?
-         Már öt perce a kezemet bámulja. Tegye fel a kérdését.
-         Én nem...
-         Kérem - tette hozzá olyan hangsúllyal, ami egyértelműen jelezte, hogy még egy ilyen alkalom nem fog kínálkozni.
-         Ön házas?
-         Nem.
-         Ön... hm...
-         Homoszexuális beállítottságú vagyok, igen - bólintott Mycroft szinte közönyösen. - Kíváncsi még valamire?
-         Mi a terve ma estére? - Mycroft megdöbbent. Vajon sikerült ezt elérnie már valaki másnak is?

Greg nem tervezett el előre semmit, csupán szerette volna... kiszabadítani a másik férfit. Amikor ránézett, egy ketrecbe zárt állatot látott, aki mindig úgy cselekedett, ahogy a közvélemény elvárta tőle, de sosem tehette azt, amit igazából akart. Greg átérezte ezt.

-         Mit akar tőlem tulajdonképpen, Gregory?
-         Maga szerint? - Mycroft gúnyosan elmosolyodott.
-         Kapuzárási pánik? A házassága nem működik megfelelően, így azt gondolta, talán én...

A nyomozónak másodszor is sikerült megdöbbentenie Anglia egyik legfontosabb emberét, mikor megcsókolta. Nem tűnt úgy, hogy Mycroft ezt bánja.

4 megjegyzés :

HardCandy írta...

szia! ezzz! nagyon aranyos volt :) Mycroft nyíltságán meglepődtem - igen, talán ez egy picit OOC, de édesbájosan, és nem zavaróan -, és hangosan fel is nevettem :D valahogy annyira el tudom képzelni az egészet, szóval nagyon jó lett :). remélem, írsz majd még róluk :))

Valerin írta...

Szia. Nagyon köszönöm.:) Mycroft a szememben ilyen, nem kertel sokat, mert azt hiszi, meg tudja ítélni, mi lesz az emberek reakciója. De Lestrade tud meglepetést okozni neki. Úgy, mint John Sherlocknak. Köszönöm a véleményt, és még van róluk letétben... legalább egy történetem.:)

Névtelen írta...

Mauuu, hát ez tökéletes ;w;
"Már öt perce a kezemet bámulja. Tegye fel a kérdését." Deari, ez a kedvencem. :3

A cím alapját szolgáló számot pedig kifejezetten imádom. <3

Valerin írta...

Köszönöm.:) A dalok pedig inspirálnak, nélkülük címet sem tudnék adni.:)

Megjegyzés küldése