Subscribe:

Labels

2023. december 31., vasárnap

Viszlát, 2023!

 



Szerintem nem volt még olyan év, amit boldogabban engedtem volna el,
mint ezt a mostanit.


Visszatekerve a bejegyzéseket úgy tűnik, az év első fele termékenyebb volt, történetek szempontjából mindenképp, ugyanis akkoriban sikerült teljesítenem egy molyos-írós kihívást, amit nagyon élveztem. Lássuk ezeket sorjában.


A történetek

A múlt

Mint említettem, az év első felét sikerült megtolnom; felkerült több BTS történet is, ami folytatódott a Toposz kihívással, az egyik ponthoz szintén a srácokat használtam fel. A kihívást nagyon élveztem, mert olyan párosokhoz térhettem vissza, mint például a Sterek vagy a Zude. Felkerült még egy rövidebb KinnPorsche/Love in the air történet, amit élveztem írni, valamint egy szintén a KinnPorsche univerzumában játszódó történet Kinn két barátjának főszereplésével. Amire viszont nagyon büszke vagyok, az egy hosszabb Ateez történet, amit 2022 végén meg is ígértem! Karácsony környékén ismét összeszedtem magam, hoztam néhány szösszenetet ugyancsak a BTS, az Ateez, továbbá az One direction (!), valamint a The untamed világából!


A jövő

Erről most konkrétan fogalmam sincs. Nagyon szeretnék írni továbbra is a kedvenc srácaimmal, szeretném felfedezni az Oneus bandát is az Ateez után, de sajnos nem tudok ígérni semmit. Reméljük a legjobbakat!


A sorozatok

A múlt

29 sorozatértékelő cikk került fel a blogra, de mivel volt, hogy egy cikkben két sorozatról is beszámoltam, így jóval 30 fölött van a megtekintett sorozatok száma. Az év közepe táján volt egy kisebb törés, ott érezhetően kevesebb sorozatot néztem, de most év végére ismét belehúztam. Hatalmas kedvencet avattam idén a The new employee személyében, máig odáig vagyok érte. Nem mehetek el a Never let me go mellett sem, ahol a két srác megmutatta, van élet a Fish upon the sky után is. Szeretném kiemelni továbbá azt a sorozatot, ami nagy meglepetést okozott számomra idén, mert nem hittem, hogy ennyire mélyen fog érinteni; ez volt a A shoulder to cry on. Imádtam, és szerintem az OmegaX-es fiúk igazán ügyesen játszottak. Hosszabb sorozatok közül az idei évem egyértelmű kedvence a La Pluie, egyszerűen fantasztikus volt csaknem a végéig. Két csalódást is ki kell emelnem, az egyik a Bed friend, a másik a Stay with me. A századik cikk alkalmából pedig sikerült összehoznom egy szubjektív rangsort az általam eddig látott sorozatokból. Ha kíváncsiak vagytok a TOP 5 sorozatomra, lessétek meg a cikket.


A jövő

Mint említettem, év végéhez közeledve belehúztam, és 2024-re máris 7, azaz hét (!) cikk van időzítve, egy-egy fantasztikus sorozattal. Ezek között szerepel egy film, ami a szívem csücske lett, valamint egy korábban már megkedvelt páros új sorozata. Jelen pillanatban három futó sorozatom van; ezek közül egy véget ér még idén, ha minden igaz, a másik kettőtől szerencsére csak jövőre kell elbúcsúznom.


A filmek

Nem zártam túl jó évet filmek szempontjából. Nagyon sok csalódás ért, főleg a várt folytatások tekintetében; alulmúlta önmagát például a Feláldozhatók 4, és sajnos a John Wick lezárása sem úgy sikerült, ahogy kellett volna. Akadtak azonban kivételek.


A védelmező 2 (10/9)

Tudtam, hogy fájni fog, és hát így is történt, de az első két részt nagyon szerettem, az idén megjelent harmadik rész azonban szintén vesztett némileg az erejéből.


Ejtenék néhány szót azokról a filmekről, amiket 2022 végén nagyon vártam, lássuk, beváltották-e a hozzájuk fűzött reményeimet.


Shazam 2 (10/8)

Talán az első mozis élményem volt idén, de mindenképpen szerettem volna elmenni rá, mert az első annyira meglepően tetszett (és mert azt barátnőmmel néztem). Sajnos kicsit csalódás volt, de talán adok neki még egy esélyt.



Kopogás a kunyhóban (10/8)

Rettentően kíváncsi voltam rá, így amint párom kitette a lábát a házból, meg is néztem. Sajnos ez is minimális csalódással zárult, de annyira nem volt rossz.


John Wick 4 (10/7)

Az évem egyik legnagyobb csalódása. Az első két részt nagyon szerettem, még a harmadik is elment, a negyedik azonban már színtiszta szenvedés volt. Kár érte!


Betyárbecsület (10/8)

Természetesen nagyon izgatottan vártam Michelle Rodriguez új filmjét, és habár látványos volt, és igyekezett vicces is lenni, a szintet ez sem ütötte meg nálam.


Halálos iramban 10 (10/8)

Nyilván erről is beszélni kell, mert okozott ugyan csalódásokat, de meglepetéseket is, és a vicces vonalat még mindig nagyon jól hozza. Most már azért ideje lenne lezárni!


Jonah Hex (10/9)

Hála Istennek azért akadtak jó alkotások is, az idei évem egyik kedvence ez a western, mely egy DC-s képregényből készült.


Énekelj! 2 (10/9)

Jól kisírtam magam rajta karácsonykor!


Az idei csalódásokat látva 2024-re már nem merek tervezni sem, mondjuk jelenleg nem is tudok olyan folytatásról, ami kijön. A Mad Max előzmény-történetére viszont biztos vetek majd egy pillantást!

2023 eleje nagyon sok gondot hozott a magánéletembe, mind betegség, mind egyéb problémák tekintetében. Néha nem voltam biztos benne, hogy túl tudok lendülni rajta. Szerencsére a kpop, és persze a fantasztikus BL sorozatok/könyvek mindig segítettek ezekben a nehéz időkben.

Köszönöm mindenkinek, aki idén is velünk tartott. Találkozunk 2024-ben!


Boldog Új Évet!

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése