Subscribe:

Labels

2020. december 31., csütörtök

Viszlát, 2020!


Sziasztok! Végére értünk az évnek, és szerintem ezt most nagyon kevesen bánják. Bízom benne, hogy a 2021-es esztendő csak jót tartogat számunkra, de hogy ne keserű szájízzel búcsúzzak 2020-tól, összeszedtem nektek, milyen élményekkel gazdagodtam idén. Ha van kedvetek és időtök, tartsatok velem. :)


A történetek

A múlt

Ebben az évben inkább rövidebb történetekkel örvendeztettelek meg titeket. Az volt a célom, hogy ha csak egy apróság is, de kikerüljön a blogra minden vasárnap. Márciusban minden nap kitettem egy szösszenetet barátnőm születésnapjáig, valamint most decemberben is két-három naponta kaptatok valamilyen cukiságot a kedvenc srácaimmal. Igyekeztem a régi párosokat is bevonni, így volt itt Merthur, Sterek, Nagron, Zude, de kísérleteztem új párosokkal is, mint a BTS, vagy a TharnType.

A jövő

December második felében belehúztam az írásba, így elkészültem három történettel is. Ebből kettő fanfiction, egy viszont saját történet. Mindhárom érkezik majd szépen lassan. Jelenleg egy BTS fanfictiont írok, utána pedig szintén egy BTS történetbe kezdek majd bele barátnőm kérésére. Fantasy lesz, meglátjuk, hogy sikerül! Terveim között van még, hogy befejezem egy másik saját történetem, valamiért ehhez kaptam kedvet. Ezeken kívül remélem tudok majd hozni nektek kis szösszeneteket is a srácokkal.


A sorozatok

A múlt

Oltárian büszke vagyok, mivel 13 (!) sorozatról hoztam nektek cikket idén! Ez pedig azt jelenti, hogy 13 sorozatot néztem végig! (oké, csaltam, 11 sorozatot, mivel kettőt tavaly néztem, és időzítettem róluk a cikkeket januárra)
Volt itt rengeteg édes pasi, visszatértek nagy kedvenceim, a TharnType-os cukiságok, akik egy hosszabb, másfél órás különkiadással is megörvendeztettek. A második évad zajlik javában, erről jövőre hozom nektek a cikket.
Nagy kedvencem lett továbbá a My engineer, erről a sorozatról három részes cikket találhattok a blogon (I, II, III). Az insta képek alapján a fiúk már készülnek a második évadra, amit személy szerint alig várok!
De itt volt még többek között az Until we meet again, valamint a WHY R U?, a fantasztikus Fighter és Tutor szereplésével. Új kedvenc párosra leltem személyükben.

A jövő

Jelenleg a TharnType második évada megy nálam, ezzel párhuzamosan pedig elkezdtem barátnőm javaslatára a Tonhon Chonlatee sorozatot, amit imádok, ezekről mindenképpen érkezik majd cikk. Terveim között van a Love by chance újranézése (ha már érkezik a könyv), valamint tervezek egy hatalmas The untamed maratont is. Nagyon sok jó sorozat látott napvilágot mostanában, így megígérhetem, hogy sok-sok cikkel várlak majd titeket jövőre is.


A filmek

Az év második felében kevesebbet filmeztem a költözés miatt, de azért így is volt pár alkotás, ami nagy hatással volt rám. Az év első felében még a párom kedvenc filmjeit néztem, ezek közül néhány nagyon tetszett:

Tolvajtempó (10/9)

Ál/Arc (10/9)

A fegyencjárat (10/9)

Lucy (10/9)

Deja vu (10/9)

A láthatatlan vendég (10/10)
Az évem nyertese mégis egyértelműen ez a film. Annyira megdöbbentő volt, annyira lebilincselő és izgalmas, hogy azóta sem találok rá szavakat.

Ferdinánd, a bika (10/9)

A Grincs (10/9)
Karácsonykor végre rávettem magam, és megnéztem a 2018-as verziót. Nagyon tetszett, megértem, miért szeretik annyian.

Bébi úr sorozat (10/9)
Nyáron a Netflix segítségével ledaráltam a három évadot. Imádom ezt a gyereket, de van egy gyanúm, hogy a második mesefilm már kevésbé fog tetszeni.

Rejtélyek városkája sorozat (10/9)
Párommal daráltuk le, mivel én egy-egy részt láttam korábban, de a legvégét nem. Annyit mondhatok, hogy rendesen ledöbbentem! De meg is sirattam a végét, nagyon hiányozni fognak a srácok.


A saját életem is volt olyan eseménydús, mint a sorozatok egy-egy epizódja. Nyáron végre sort keríthettünk a költözésre, az új lakásunkat pedig imádom. Sajnos a vírushelyzet miatt kevesebb helyre látogathattam el, mint terveztem, de visszatekintve így sem zárok rossz évet.

Bízom benne, hogy Ti is hasonlóan jó élményekkel gazdagodtatok. Köszönöm mindenkinek, aki idén is velünk tartott, remélem számíthatok rátok jövőre is! :):)

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése